Skontaktuj się z nami: tel. 536-246-850 (godz. 8—15, pon.—pt.)

Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


 

1. Definicje.

a.) Klient – osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, na rzecz których sklep Bispro24.pl prowadzi sprzedaż.

b.) Sprzedający (Usługodawca) -  sklep internetowy Bispro24.pl

c.) Formularz zamówienia – formularz elektroniczny znajdujący się pod adresem www.bispro24.pl/?formularz-zamowienia,16 za pomocą którego Klient może dokonać zamówienia za pośrednictwem sklepu.

d.) Przedmiot transakcji (produkt) – towary wymienione i opisane na stronie sklepu internetowego.

e.) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktów w rozumieniu kodeksu cywilnego,  zawierana między sprzedającym a klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą elektroniczną).

f.) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość produktów zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.

 

2. Informacje ogólne.

a.) Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez sklep internetowy dostępny pod adresem www.bispro24.pl, który prowadzony jest przez firmę:

     Bispro Sp. z o. o.

     ul. Ujastek 7

     31-752 Kraków

     NIP: 678-31-45-952

     REGON: 122665883

     KRS: 0000438171

b.) W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

c.) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

d.) Klient przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu. Złożenie zamówienia przez Klienta oraz zakup produktów w naszym sklepie internetowym jest jednoznaczny z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

e.) Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.

f.) Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.bispro24.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

3. Zamówienia.

a.) Wszystkie ceny podane w sklepie www.bispro24.pl są cenami brutto  i nie zawierają kosztów przesyłki.

W przypadku podania na stronie sklepu błędnej ceny, w szczególności na skutek błędu systemu teleinformatycznego Sprzedającego, Klient zostanie o tym poinformowany przed otrzymaniem potwierdzenia zamówienia.

b.) Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową www.bispro24.pl, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

c.) Podstawą zamówienia jest właściwie wypełniony Formularz zamówienia i prawidłowo podane dane kontaktowe, w tym adres, na który towar ma być wysłany, numer telefonu i adres e-mail.

d.) W wypadku niekompletnych danych Klienta, Sprzedający skontaktuje się z klientem. Jeśli kontakt nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia (brak produktu w magazynie) i poinformuje o tym kupującego.

e.) Po złożeniu zamówienia, Klient otrzyma odpowiedź od sprzedającego potwierdzającą przyjęcie zamówienia, co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży wiążącą obie strony transakcji. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie nie mogło zostać przyjęte do realizacji.

f.) Bispro24.pl zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania.

g.) Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień pracujący następujący bezpośrednio po dniu, w którym zaksięgowana została wpłata na wskazany rachunek bankowy (więcej informacji w zakładce "Sposób dostawy i płatność".  na stronie sklepu Bispro24.pl).

h.) Bispro24.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, nie dotyczy to zamówień przyjętych do realizacji.

 

4. Dostawa.

a.) Dostawy produktów sklepu internetowego Bispro24.pl realizowane są na terenie Polski.

b.) Zakupione produkty dostarczane są zgodnie z wolą klienta na wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.

c.) Koszty dostawy zakupionych produktów określone są w  zakładce "Sposób dostawy i płatność".

d.) Termin dostawy zamówionych produktów wynosi w przypadku kuriera od 1 do 2 dni roboczych (poniedziałek - piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu wysłania produktu.

e.) Do każdej przesyłki dołączony zostaje dowód zakupu w postaci faktury VAT.

 

5. Płatności.

a.) Na każdy zakupiony towar zostaje wystawiony paragon lub na życzenie klienta imienna faktura VAT.

b.) Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru) lub w formie przelewu na konto bankowe sprzedającego.

 

6. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy.

a.) Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, gdy nastąpiło wydanie produktu konsumentowi. Prawo to przysługuje również osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

b.) Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie listem poleconym oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres:

Bispro24, ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków.

c.) Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

d.) Zwracany przez Konsumenta produkt powinien zostać zapakowany w ORYGINALNE OPAKOWANIE w sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Produkt powinien być zwrócony, wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (faktura, paragon, dokumenty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp.), na adres Sprzedającego.

 

7. Reklamacja.

a.) Czas gwarancji każdego produktu zawarty jest w jego opisie, szczegółowe warunki realizacji gwarancji opisane są w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, oraz w zakładce SERWIS. Kupujący może przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji bezpośrednio z SERWISEM  lub za pośrednictwem Sprzedającego.

b.) Reklamacja może być wniesiona pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej i powinna zawierać następujące informacje: dane klienta, datę i numer zamówienia, określenie przedmiotu reklamacji.

c.) Jeżeli reklamacja jest składana w związku z żądaniem wymiany produktu lub jego naprawy (lub też z istoty reklamacji wynika, że koniecznym jest odesłanie produktu), klient zobowiązany jest przesłać produkt wraz z dokumentem reklamacji.

d.) Sprzedawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

8. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez sklep Bispro24.pl dostępne są w Polityce prywatności.

 

9. Polubowne rozstrzyganie sporów z Klientami będącymi Konsumentami.

a.) Wszystkie spory które wynikną w związku z realizacją umowy sprzedaży między Sprzedającym a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy według przepisu o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43 poz. 296 ze zm.).

b.) Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Dotyczy to m.in. sytuacji, gdy wynik procedury reklamacyjnej przeprowadzonej przez Sprzedawcę/Usługodawcę jest dla Klienta niezadowalający. M.in.:

  • Klient może zwrócić się o rozstrzygnięcie sporu przez stały sąd polubowny działający przy właściwym wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej (art. 37 ustawy o Inspekcji Handlowej). Regulamin organizacji i działania stałych sądów polubownych określa w drodze rozporządzenia Minister Sprawiedliwości.
  •  Klient może wystąpić o pozasądowe rozwiązanie sporu z przedsiębiorcą do podmiotu uprawnionego do rozstrzygania sporów tego rodzaju (w przypadku, gdy charakter sporu wskazuje, że kompetentny w sprawie jest podmiot uprawniony), na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy z dnia 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823). Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi rejestr podmiotów uprawnionych.
  • W przypadku sporu związanego z umową sprzedaży towarów lub świadczeniem usług (w tym zawartą przez Internet) Klient może zwrócić się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o przeprowadzenie działań mających na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy Konsumentem a przedsiębiorcą (art. 36 ust. 1 ustawy o Inspekcji Handlowej oraz ustawa z dnia 23.09.2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich). Regulamin organizacji i działania Inspekcji Handlowej w zakresie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich określa Prezes Rady Ministrów w drodze rozporządzenia.
  • Powyższe formy rozstrzygania sporów mają dobrowolny charakter i uzależnione są od zgody obu stron sporu na dany tryb rozstrzygnięcia (powyższe postanowienia nie oznaczają, iż Sprzedawca/Usługodawca wyraża w niniejszym Regulaminie zgodę na rozstrzygnięcie przyszłych sporów w ww. formach, a mają na celu poinformowanie Klientów będących Konsumentami o możliwościach pozasądowego zakończenia sporu).

c.) Na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Konsument może znaleźć szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów.

d.) Sprzedawca/Usługodawca realizując obowiązek wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) zamieszcza łącze elektroniczne do platformy ODR (platforma ODR służy do rozpatrywania sporów wynikających z krajowych lub transgranicznych umów zawieranych przez Internet):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

 

10. Postanowienia końcowe.

a.) Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję regulaminu obowiązująca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

b.) Data ostatniej aktualizacji regulaminu 01.06.2020r.


Facebook
Blog
Blog
Blog
Blog