Skontaktuj się z nami: tel. 536-246-870 (godz. 8—16, pon.—pt.)

Newsletter

Serwis

Produkty oferowane przez sklep internetowy BISPRO24 objęte są gwarancją producenta lub importera. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na karcie gwarancyjnej zakupionego urządzenia.

Jak należy postępować z uszkodzonym produktem?

1. Przygotowanie paczki.
Należy upewnić się, że uszkodzony produkt jest solidnie zapakowany i dobrze zabezpieczony do transportu.

2. Niezbędne dokumenty.
Do przesyłki należy dołączyć:
- opis uszkodzenia,
- dowód zakupu uszkodzonego produktu,
- kartę gwarancyjną,
- dane kontaktowe (adres wysyłki, nr telefonu).

3. Zanim wyślesz przesyłkę, skontaktuj się z Działem Handlowym w celu ustalenia szczegółów dotyczących firmy kurierskiej oraz otrzymania adresu odpowiedniego serwisu.

Dział Handlowy:
Tel. 536-246-870 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00)
e-mail: sklep@bispro24.pl

Koszty wysyłki ponosi sprzedający, czyli firma Bispro Sp. z o.o. 

 

 

 


Facebook
Google+
Blog