Serwis
Produkty oferowane przez sklep internetowy BISPRO24 objęte są gwarancją producenta lub importera. Szczegółowe warunki gwarancji dostępne są na karcie gwarancyjnej zakupionego urządzenia.
Jak należy postępować z uszkodzonym produktem?
1. Przygotowanie paczki.
Należy upewnić się, że uszkodzony produkt jest solidnie zapakowany i dobrze zabezpieczony do transportu.
2. Niezbędne dokumenty.
Do przesyłki należy dołączyć:
- opis uszkodzenia,
- dowód zakupu uszkodzonego produktu,
- kartę gwarancyjną,
- dane kontaktowe (adres wysyłki, nr telefonu).
3. Zanim wyślesz przesyłkę, skontaktuj się z Działem Handlowym w celu ustalenia szczegółów dotyczących firmy kurierskiej oraz otrzymania adresu odpowiedniego serwisu.
Dział Handlowy:
Tel. 536-246-850
e-mail: sklep@bispro24.pl
Koszty wysyłki ponosi sprzedający, czyli firma Bispro Sp. z o.o.